pondělí 13. ledna 2014

Třetí den na Caye Caulker

Dnešní, třetí, den na Caze Caulker jsem si užila. Původně jsem měla v plánu se již přesunout do San Ignacia, ale včera jsem si již pohrávala s myšlenkou, zůstat tu o den déle a užít si slunce. Tedy, pokud slunce bude. Kapitán včerejší šnorchlovací výpravy totiž předpokládal, že přijde déšť. Ostatně celý den bzlo pod mrakem a občas spadla nějaká ta přeháňka. Když jsem se ale dnes o půl sedmé probudila a mrkla ven, obloha byla prakticky vymetená. Takže jsem zavrhla přesun o pl deváté na pevninu a místo toho si zašla do místní pekárny pro levné pečivo.
Program na dnešek bzl relaxační. Chtěla jsem si půjčit kajak a projet se kolem pobřeží obou ostrovů. Před tím mě ale čekala návštěva policejní stanice. Včera mi jeden z příslušníků slíbil odznak. Odpoledne mi řekli, že mám přijít dnes, tak jsem tam po procházce ostrovem zašla. Prý pro něj musí domů, mám přijít za hodinu. Ok, tak za hodinu jsem byla opět tam. Jen, když mě viděl, sedl na kolo a ujížděl domů. Zapomněl. Mezitím jsem si povídala s dalším příslušníkem.
Ani dnes jsem ale misi splnit nemohla, protože polda přijel bez odznaku. Že jej někde měl, ale nemohl jej najít. Tak snad konečně zítra v San Ingnacio...
Půjčila jsem si kajak na dvě hodiny za 20 BZ a šla si zapádlovat. Slunce pralo. Projela jsem se kolem mangrovů, dojela k výběžku severního ostrova, který kdysi býval součástí toho jižního Caze Caulker. A pak si lehla na pláž a lenošila...a připékala se. Základ mám již z Mexika, tak jsem se jen dosmahla . A dnes večer vyzkouším další rybí pochoutku.
Tyhle tři dny byly konečně relaxační. Atmosféra je tu přátelská. Pevninské Belize je jiné než to ostrovní. Tady vládne více karibská pohoda.







Žádné komentáře:

Okomentovat