pátek 24. ledna 2014

Přejezd do Lanquin

Opet nastal destivy den. A tentokrat lilo poradne. Transfer do Lanquin mel byt v jednu odpoledne, check- out byl ve dvanact, tak jsem se  cele dopoledne valela v posteli. Pak jsem poobedvala a cekala na prijezd dodavky. Ta ale mela kvuli pocasi zpozdeni. Nakonec jsem byla vyzvednuta az po treti hodine. V centru jsme nabrali dalsi tri lidi a vyrazili na petihodinovou jizdu. Nastesti bylo v dodavce dostatek mista a cesta ubyhala rychle. Za mestem Fray Bartolome se cesta zmenila. Odbocili jsme na nezpevnenou cestu vedouci horami. Nezbyvalo, nez verit ridici a jeho schopnostem. Ale nakonec ta cesta probehla bez problemu. Byla jsem vysazena u El retiro Lodge, kde jsem si predem zamluvila tri noci. K memu prijemnemu prekvapeni jsem tu treti noc mela zdarma, takze misto 150 jsem platila jen 100 Q. A k veceri jsem taky jeste neco dostala.
Pokoj s deseti postelemi byl docela O.K.

Žádné komentáře:

Okomentovat