čtvrtek 13. února 2014

Relax na hostalu

Tak nakonec jsem dnes nikam nejela a užívala si klidu u bazénu a četla si.
Už jsem seděla v autobuse směr Ahuachapan, který jede přes Chalchupa, kde jsou ruiny Tazumal, ale přisednuvší si týpek mluvácí tak potichu, že mu nebylo rozumnět, mi změnil plán. Než jsme se vymotali z tržnice nabírajíc další cestující, raději jsem opustila autobus. Stačilo mi zaslechnout od něj něco o zbrani a o tom, že nechce nikomu ublížit, sbalila jsem batoh a urychleně opustila bus a mířila směr hostal. Takže rada pro všechny: pokud si k vám v poloprázdném chicken busu přisedne nějaký místní, raději se zvedněte a opusťte autobus. Mohlo by se jednat o snahu ukrást vám věci. Normálně totiž lidi při nasedání zaberou nejdříve všechny volné sedačky a až pak si začnou přisedávat. I když se často stane, že jsou místní zvědaví a chtějí si třeba procvičit angličtinu. To ale mluví normálním hlasem a ne šeptem, aby je okolí neslyšelo.
Takže jsem si nakoupila na den jídlo a návštěvu ruin jsem oželila. Kniha a klid u hotelového bazénu bylo to pravé.
A zítra se již definitivně přesouvám ze Santa Any do Suchitota. Hostal Casa Verde byl týden neuvěřitelně pohodovým útočištěm. Až se mi odtud nechce. Takový komfort již zřejmě na cestách mít nebudu. Fakt super hostel.

Žádné komentáře:

Okomentovat