pondělí 30. prosince 2013

Odpolední "rodinný" výlet do Cenote Cristalino

V hostalu je teď plno a docela blázinec. I přesto se mi daří udělat vše ještě před druhou hodinou. Poslední dny navíc pršelo, takže můj odpolední program sestával z četby a návštěvy posilovny. Naštěstí se ale dnes již vyčasilo a tak jsme mohly se Zuzkou a další českou rodinou vyrazit navštívit další cenote. Tentokrát jsme se rozhodli pro Cenote Cristalino nacházející se před hotelem Barcelo.
Před týdnem mě Zuzka seznámila s českou rodinkou, která tu v Playa tráví zimu a dnes jsme se společně vydali na výlet. Autem. Čtyři dospělí (Zuzka, Blanka, Viktor a já) a tři děti (5,4 roky a 3 měsíční Zuzčina dcera Leila).
Vstupné do Cenote Cristalino je 80 pesos. Vyfasovali jsme povinné vesty (velká část Mexičanů totiž neumí plavat a tento cenote byl hlubší) a vydali jsme si užít den. Protože jsou svátky, bylo tam samozřejmě docela dost lidí.
Jednou jsem si skočila ze skály (cca 3m) do vody, užívala jsem si lehce slanou vodu (asi se spodní proudy promísili se sladnou vodou) a nechala si od malých rybiček ukusovat nohy (rybí masáž zadarmo).
Před setměním jsme se vydali do Akumalu, kde jsme zamířili do restaurace povečeřet. Pochutnala jsme si na vynikajícím rybím filetu na česneku.
Bylo to velmi příjemné odpoledne.
A zítra po práci mizím přežít Silvestra a Nový rok na Isla Mujeres. Dostala jsem volno ve středu a nechce se mi trávit ty bezpochyby šílené oslavy příchodu nového roku v Playa. Předpokládám, že na Isla Mujeres to bude trošku příjemnější. Tady v Playa prý jdou všichni na půlnoc na 12.ulici, kde se slaví. Představa, že se mačkám, mezi tisíci opilími na nejhlučnější ulici města se mi vůbec nelíbí. Ani to prnoplánové opíjení se. Takže snad to bude na Isla Mujeres záživnější.






Žádné komentáře:

Okomentovat