sobota 21. prosince 2013

Vánoce za dveřmi

Tento rok mi ani nepřijde, že by měly být nějaké vánoce. Důvod je jasný - chybí ta pravá, mě známá, vánoční atmosféra s koledami a vánočními písněmi znějícími z rádia (to, že ve Walmartu tu nějaké vánoční cajdáky pouštějí mi vánoce nenabuzuje), se sněhem a zimou a vůní cukroví. K tomu pohádky v televizi...
Vánoční výzdoba tu sice je (na několika místech nazdobené vánoční stromky a světýlky vyzdobené domy (vilky v luxusní čtvrti Playacar), ale tak nějak mě to nechává chladnou. Zvyk je prostě zvyk a vánoce pro mě vždy budou spojené se zimou, tradicemi a cukrovím. 
Na štědrý večer se všeci z hostalu přesuneme do sesterského hostelu Tres mundos, kde společně povečeříme (Zuzana prý udělá guláš...) a předáme si dárky. Každý má koupit nějakou symbolickou blbinu, která se dá pod stromeček a po rozdání dárků nastane směňování. Nebudeme totiž kupovat dárek přímo dané osobě, ale každý něco dostane a pak to bude moct vyměnit. 
Takže tolik k blížícímu se Štědrému dni. 

A tady je zase několik dalších fotek.







Žádné komentáře:

Okomentovat